پوستی جوان با تغذیه

پوستی جوان با تغذیه۲۶ مهر ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

یکی از مهمترین عواملی که می تواند ما را در داشتن پوستی جوان و شاداب کمک کند تغذیه است، پوست جوان و سالم مستلزم داشتن زندگی سالم با تغذیه است. در این مقاله نقش میوه ها و خوراکی ها در زیبایی پوست را برای شما عنوان کرده ایم.

پرتغال
مرکبات حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و E هستند که هر دو منابع مهم آنتی اکسیدان و مواد لازم کلاژن ساز هستند .ماسک صورت پرتغال برای هر چیزی خوب است از تغییر رنگ گرفته تا آکنه !

پسته
پسته حاوی آنتی اکسیدان ها ، ویتامین E و امگا ۳ است که همگی به خاطر خواص بازسازی و ضد پیری شناخته شده هستند.

ماست
ماست چه خورده شود و یا روی پوست ماست استفاده شود ، به هیدراسیون پوست و حفظ سطوح کلاژن کمک می کند.

کیوی
کیوی دارای بیشترین مقدار ویتامین C در میان خانواده مرکبات است ،علاوه بر تمام مزایای استفاده از آنتی اکسیدان های آن ، یک میوه خوشمزه هم هست.

هویج
هویج به ویژه دارای مقدار بالایی بتا کاروتن است و یک پایه اصلی برای اکثر درمان های ضد جوش به شمار می رود.

اسفناج
اسفناج حاوی ویتامین A و C ، بتاکاروتن و لوتئین است که آنتی اکسیدان هایی هستند که از پوست دربرابر آسیب های ناشی از تشعشعات زیان بخش آفتاب و چین و چروک محافظت می کنند . همچنین مقداربالای آهن ، اکسیژن را به پوست می رساند که موجب توسعه کلاژن و الاستین است.

گوجه فرنگی
منبع عالی دیگری برای ویتامین C که به علاوه خواص آنتی اکسیدانی آن به حفظ سطوح کلاژن کمک می کند. نابودی کلاژن بعد از سن ۳۵ سالگی ، علت اصلی تضعیف و شل شدن پوست است.

توت فرنگی
این میوه خوشمزه سرشار از ویتامین E و C است که هردو به دلیل آنتی اکسیدان ها موجب کاهش چروک های ناشی از رادیکال های آزاد می شوند.

برنج قهوه ای
علاوه بر سایر مزایای خوردن برنج قهوه ای در سلامتنی ، خاصیت سم زدایی آن موجب پاکسازی پوست شده و باعث می شود تا سلامت به نظر برسید واز درون بدرخشید . ترکیب آرد برنج قهوه ای و لیمو یک ماسک عالی برای پوست است.

Users click academic service can switch between a wealth of art tools and even zoom in on the canvas to draw or color
Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *