واکسیناسیون با میوه ها

واکسیناسیون با میوه ها۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

واکسیناسیون، میوه، آنتی اکسیدان

مواد خوراکی و میوه ها اثرات اعجاب انگیزی بر سلامت انسان ها دارند، متخصصان تغذیه بر این باورند که دسته ای از میوه ها می تواند عملکردی مشابه واکسیناسیون بر بدن داشته باشد. دراین مقاله خواص برخی از آنها ذکر شده است.

 

ضد‌پیری: گیلاس
متخصصان در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که گیلاس و سایر میوه‌هایی که در این خانواده قرار دارند سرشار از خواص و اثرات ضد‌التهابی هستند. گیلاس دارای آنتی‌اکسیدان‌ بسیار است و در برابر اثرات مضر مواد شیمیایی سرطان‌زا و بیماری‌های مزمنی که با بالا رفتن سن بروز پیدا می‌کنند، می‌تواند از بدن محافظت کند.
________________________________________

ضد‌چاقی شکمی: توت
توت و سایر میوه‌هایی که در این خانواده قرار دارند هم مانند گیلاس خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند که می‌توانند از بدن در برابر امراض قلبی محافظت کنند. طبق تحقیقات انجام شده توسط گروهی از متخصصان تغذیه در سال ۲۰۰۹ میلادی، این میوه‌ها باعث از بین رفتن چربی‌های شیمی (یکی از دلایل مهم بروز امراض قندی و قلبی‌) می‌شوند.
________________________________________

معدن ویتامین: کیوی
این میوه ترش با خاصیت اسیدی خود سرشار از ویتامین C است که با مصرف آن به‌راحتی می‌توانید مقدار زیادی ویتامینc موردنیاز بدن خود را تامین کنید، همچنین این میوه کالری کمی دارد و همین ویژگی آن‌ را به یکی از میوه‌های اعجاب‌انگیز برای سلامت تبدیل کرده است.
________________________________________

کم‌چرب و مفید: گوشت گاو
گوشت حیوانات گیاه‌خواری که به آن‌ها هورمون آنتی‌بیوتیک و استروئید کمتری تزریق می‌شود، برخلاف حیواناتی که در زمین‌های فاقد گیاه و علوفه تغذیه میکنند و رشد هورمونی دارند، چربی کمتری دارد. فراموش نکنید، گوشت حیوانات گیاه‌خوار تغذیه سالم زندگی سالم – غنی امگا ۳ است.
________________________________________

ضد‌سرطان: بذرهای گیاهی
دانه‌های گیاهی تغذیه سالم زندگی سالم – فوق‌العاده شگفت‌انگیز امگا ۳ هستند که حاوی مواد بسیار قوی ضد‌سرطانی و فیبرند. فیبر به هضم سریع غذا در بدن کمک فراوانی می‌کند و باعث سلامت بدن می‌شود.
________________________________________

محافظ قلب: گوشت ماهی
علاوه ‌بر گوشت حیوانات گیاه خوار، گوشت ماهی نیز سرشار از امگا ۳ است که به سلامت قلب و مغز کمک زیادی کرده و با کاهش فشار خون و تری‌گلیسرید از بروز بیماری‌های خطرناک قلبی ـ عروقی نیز جلوگیری میکند.
________________________________________

شاه سبزی‌ها: کاهو
کاهو یکی از اعضای خانواده سبزی‌هاست که بنا به عقیده متخصصان به شاه سبزی‌ها معروف است. کاهو حاوی موادی است که در برابر بروز سرطان از بدن محافظت می‌کند و باعث افزایش بینایی می‌شود. علاوه‌بر این، کاهو سرشار از کلسیم، آهن و ویتامین‌های A، C و K است.
________________________________________

هرچه تلخ‌تر بهتر: شکلات تلخ
طبق بررسی‌های انجام شده توسط متخصصان تغذیه در سال ۲۰۰۵ میلادی، شکلات تلخ حاوی مواد بسیار مفیدی است که می‌تواند تا حد زیادی از بروز بیماری‌های قلبی – عروقی جلوگیری کند. معمولا شکلات‌هایی که تلخی بیشتری دارند جزو گروه مواد‌غذایی سالم به شمار می‌آیند.

Use a qr code to award a prize for good work or good buy best essays online behavior
Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *