شنبلیله گیاه تقویت مو

شنبلیله گیاه تقویت مو۲۶ شهریور ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

بسیاری از اختلالات بدنی، بیماری های گوناگون و شوک های مختلف باعث ریزش موی سر می شوند. ریزش مو، طاسی و کم پشتی هیچ کدام دائمی نیست و پس ازمدتی موهای تازه ای جای موهای ریخته را خواهد گرفت.


شنبلیله برای تقویت مو و درمان مشکلات فولیکولی بسیار مؤثر است. شنبلیله حاوی هورمون هایی است که رشد مو را افزایش می دهند و به بازسازی فولیکول های مو کمک می کنند.
این گیاه حاوی پروتئین و نیکوتینیک اسید است. تأثیر برنامه های غذایی سرشار از پروتئین، بر جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو شناخته شده است.
میزان بالای پروتئین موجود در شنبلیله، دلیل اصلی اثر درمانی آن روی طاسی سر است. لسیتین موجود در شنبلیله هم به تقویت موهای خشک و آسیب دیده کمک می کند.
شنبلیله تقویت کننده ای طبیعی است، مو را مرطوب می کند و درخشندگی و شادابی مو را به آن بازمی گرداند. به همین دلیل است که تخم شنبلیله یکی از ترفندهای کهن هندی برای افزایش رشد مو محسوب می شود.
نحوه ی استفاده از شنبلیله برای ریزش مو:
روزانه ½ تا ۲/۳ عرق شنبلیله را ۲ تا ۳ بار در روز مصرف کنید.
تخم های شنبلیله را مدتی در آب خیس کنید و سپس آن ها را له کنید و خمیری درست کنید. ابتدا کمی روغن نارگیل به سر بمالید و سپس، خمیر را روی پوست سر بمالید. برای بهترین نتیجه، به مو یک ساعت زمان بدهید تا ماسک را جذب کند. پس از یک ساعت، سر را بشویید.
راه دیگر این است که پودر آسیاب شده ی تخم شنبلیله را با روغن نارگیل ترکیب کنید و خمیری درست کنید. سپس، این مواد را روی سر ماساژ دهید. پس از ۲ تا ۳ هفته استفاده، حتماً نتایج خوبی خواهید گرفت.
خمیر درست شده از تخم شنبلیله و شیر نارگیل به جلوگیری از ریزش مو، کاهش شوره ی سر و افزایش رشد مو کمک می کند.

She pro-essay-writer.com will present the session coding for the core using the ipad to develop computational thinking and mathematical practices at the 2015 teaching and learning with the ipad conference this november in raleigh, nc
Facebooktwitterby feather

3 دیدگاه ها

  1. پگاه گفت:

    سلام
    اگر کسی طبعش گرم و خشک یا همون صفراوی باشه میتونه پودر کنه شنبلیله رو بذاره تو کپسول مصرف کنه؟؟برای موهام ک نازکن میخوام بعد غذا یک وعده بخورم

    • مدیر گفت:

      نظر به طبع گرم و خشک شنبلیله حتما باید مصلحش هم خورده بشه. ناشتا عرق کاسنی میل کنید تا گرم بودن شنبلیله رو جبران کنید

  2. تایلند گفت:

    ممنون از مطلب مفیدتون.
    من استفاده کردم خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *