رنگ موی گیاهی و خانگی

رنگ موی گیاهی و خانگی۱۶ مهر ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

مواد گیاهی و طبیعی برخلاف رنگ ها و مواد شیمیایی علاوه بر نداشتن عوارض گوناگون می توانند برای حفظ سلامتی و شادابی مو مفید نیز باشند. استفاده از این مواد خیلی آسان و با کمترین عارضه برای رنگ کردن مو در منزل است. در این مقاله چند گیاه که می توان با آن موهای خود را تغییر رنگ داد معرفی شده است.
 
مشکی پرکلاغی با روناس
برای تهیه این محلول کافی است ۴ قاشق غذاخوری روناس را در ۳ لیوان آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. این محلول را پس از سرد شدن روی موهای‌تان ماساژ دهید.
 
رنگ بور را با گیاه اسپرک
۴ قاشق غذاخوری از آن را در ۳ لیوان آب بجوشانید و پس ازصاف کردن و سرد شدن آن را روی موهای خود ماساژ دهید. با ماساژ این عصاره روی موهای‌تان به مرور موها به رنگ زرد و پس از آن به رنگ بور در می‌آیند.
 
رنگ طبیعی برای دوستداران رنگ مسی
به میزان مساوی (۴ قاشق غذاخوری) از هر ۳ گیاه دارویی گل ریواس، گل بابونه و حنا را در ظرف ریخته و آن را با ۳ لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت بگذارید. پس از جوشیدن این مخلوط آن را صاف کرده و روی موهای‌تان ماساژ دهید.
 
موهای طلایی با عصاره گل بابونه
۵ قاشق گل بابونه و ۵ قاشق گل ریواس را درون ۳ لیوان آب بریزید و این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید. بعد از ۲۰ دقیقه که گل بابونه در آب جوشید این محلول آماده است. آن را صاف کرده و پس از خنک شدن روی موهای خود ماساژ دهید.
 
های لایت آبی با گیاه دارویی
افرادی که تارموی سفید دارند و تعداد این تار موها در سر آن‌ها به حدی است که موجب نارضایتی آن‌ها می‌شود، می‌توانند برای از بین بردن این مسئله از عصاره گیاه آقطی برای جلوه بیشتر موهای‌شان استفاده کنند. کافی است گیاه آقطی را با نیم لیتر آب روی حرارت ملایم بگذارید تا بجوشد. پس از ۱۰ دقیقه عصاره‌ای از این گیاه به دست می‌آید که ماساژ این عصاره روی سر و موها موجب تیره رنگ شدن موهای سفید می‌شود.

 

A freemium app, paper by https://admission-writer.com/ fiftythree offers an arsenal of art supplies users can purchase to ink astonishingly beautiful art pieces
Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *