بستن منافذ پوست با گیاهان دارویی

بستن منافذ پوست با گیاهان دارویی۲۲ شهریور ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها از ظاهر پوست خود به دلیل داشن منافذ باز آن ناراضی هستند و تمایل دارند با سریع ترین روش منافذ باز پوستشان بسته شود تا ظاهر زیبا و صاف پوست خود را بازگردانند. در این مقاله بهترین روش ها برای بستن منافذ پوست با گیاهان دارویی توضیح داده شده است.


مریم گلی
کمپرس جوشانده مریم گلی، آویشن و مرزنگوش برای یستن منافذ پوست بسیار عالی است. از این سه گیاه به نسبت مسیاوی در آب بریزید و بگذارید بجوشد. سپس آن را صاف کنید و بگذارید سرد شود و روی پوست کمپرس کنید.
گلاب
استفاده ازگلاب یکی از بهترین روش های بستن منافذ باز پوست محسوب می گردد. ابتدا آرایش خود را کاملا پاک نمایید و صورت خود را بشویید. سپس کمی گلاب را روی صورت خود بمالید. پس از استفاده گلاب، لازم نیست که پوست خود را بشویید.
بخور دادن پوست
در ظرفی آب را به جوش آورید و زمانی که آب جوش آمد، ظرف را از روی اجاق بردارید. سپس سبزی های تازه و معطری مانند نعناع، بابونه و یا رزماری را داخل آن بریزید. صورت خود را بخوبی بشویید و سپس یک حوله روی سر خود بیاندازید و بالای ظرف حاوی آب جوشیده و سبزیجات معطر به مدت ۳ تا ۵ دقیقه بایستید.
بیش از حد به ظرف نزدیک نشوید زیرا امکان دارد پوست شما بسوزد. تا زمانی به پوست خود بخور دهید تا صورتتان عرق کند. عرق کردن صورت نشانه این است که منافذ باز پوست کم کم در حال بسته شدن هستند.
جو دو سر
جو دو سر را برای بستن منافذ باز پوست، لایه برداری ملایم و کنترل چربی اضافی پوست استفاده می کنند. پنج قاشق عسل، دو قاشق غذاخوری پودر جو دوسر و دو قاشق غذاخوری شیر را باهم مخلوط کنید و یک ساعت در یخچال بگذارید. پس از شستن پوست صورتتان آن را ۱۵ تا ۳۰ دقیقه روی صورت ماساژ دهید و سپس بشویید.

There is an intense battle going on between spotify and apple, with the latter xnspy android giving its music app a huge refresh just a year after its formal introduction
Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *