رشد چشمگیر مصرف جهانی زردچوبه

رشد چشمگیر مصرف جهانی زردچوبه۲۴ مرداد ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

بررسی های جدید نشان داده است توسعه مصرف ترکیبات طبیعی در صنعت موادغذایی و نوشیدنی ها سبب تقاضای بیشتر برخی از گیاهان دارویی در جهان بخصوص زردچوبه گردیده است.

برخی مواد غذایی قدرت این را دارند که حتی جایگزین برخی داروها شوند. داروهایی که عوارض جانبی زیادی دارند و با درمان یک عضو به عضوی دیگر آسیب می‌زنند. اما خوشبختانه این مشکل در جایگزین‌های طبیعی وجود ندارد. بنابراین بهترین کار این است به جای اینکه با بروز هر مشکلی به سراغ مصرف دارو بروید ابتدا از روش‌های طبیعی برای حل مشکل استفاده کنید.

با پیشرفت علم و انجام پژوهش‌های علمی در زمینه‌ی سلامتی، محققان هر روز به نتایج تازه‌ای در خصوص خواص درمانی گیاهان و مواد غذایی می‌رسند. به‌عنوان مثال به این نتیجه رسیده‌اند که موز برخی از مشکلات سلامتی را بهتر از داروها درمان می‌کند.

زردچوبه نیز یکی دیگر از خوردنی‌های مورد علاقه‌ی این محققان است و هر روز اثرات تازه‌ای از آن کشف می‌شود. خوشبختانه این ادویه در هر خانه و آشپزخانه‌ای وجود دارد و شما می‌توانید از این ریشه‌ی پرخاصیت به جای برخی از داروها استفاده کنید.

به نقل از خبرگزاری غذاداروهای جهان، بررسی های جدید نشان داده است توسعه مصرف ترکیبات طبیعی در صنعت موادغذایی و نوشیدنی ها سبب تقاضای بیشتر برخی از گیاهان دارویی در جهان بخصوص زردچوبه گردیده است. زنجبیل، بابونه، نعناع فلفلی و علف لیمو نیز جزو سایر مواردی هستند که مصرف آنها رشد چشمگیری داشته است.

Biologists study more can also assess allopatric speciation in the wild
Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *