
راهنمای اقلام تبلیغاتی
بازاریاب هر منطقه با هماهنگی سرپرست و تایید نهایی مدیر فروش طبق شرایط ذیل اجازه ارائه اقلام تبلیغاتی را به مشتریان دارد.
فرآیندهای اجرایی کلیدی
چکلیست ارزیابی و نصب تابلو
تابلو مهمترین قلم تبلیغاتی است. قبل از تایید نهایی، بازاریاب موظف است این چکلیست را تکمیل و به همراه عقد قرارداد رسمی ارسال نماید:
- مکان فروشگاه: اطمینان از دید کامل تابلو و عدم وجود مانع (درخت، ستون برق و…).
- متراژ تابلو: رعایت ابعاد استاندارد شهرداری (عرض ۳-۵ متر، ارتفاع ۱-۱.۵ متر).
- موجودی کالا: مشتری باید محصولات افشار را به میزان کافی در فروشگاه موجود داشته باشد.
- وضعیت مالکیت: مشخص بودن مالکیت (شخصی یا استیجاری) و اطلاع از تاریخ اتمام قرارداد در صورت استیجاری بودن.
- استاندارد طراحی: طراحی تابلو منحصراً توسط شرکت انجام شده و مشتری حق دخالت در آن را ندارد.
- قرارداد و نگهداری: تحویل تابلو منوط به عقد قرارداد رسمی جهت حفظ و نگهداری صحیح آن توسط مشتری است.