تولید مکمل غذایی حاوی نعناع جهت افزایش کارایی مغز و حافظه

تولید مکمل غذایی حاوی نعناع جهت افزایش کارایی مغز و حافظه۴ خرداد ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

امروزه زندگی به گونه ای شده است که مردم برای مدت طولانی تری در روز نسبت به قبل کار میکنند و اغلب نیاز بیشتری به تمرکز و افزایش کارایی مغز دارند. پژوهشگران بالینی در راستای تحقیقات خود محصولی عرضه کرده اند که میتواند از عملکرد حافظه پشتیبانی کند.

شرکت کمین (Kemin) یکی از شرکت های فعال آمریکایی در زمینه تولید مکمل های غذایی و غذاداروها می باشد که در سال ۱۹۶۱ تاسیس شده و دارای دو سایت تولید در کشورهای بلژیک و سنگاپور است.

این شرکت اخیرا محصول جدیدی با نام نئومنتیکس (Neumentix) به بازار عرضه نموده است که نوعی مکمل غذایی با خواص درمانی خاص می باشد و می تواند کارایی مغز و قدرت حافظه را در انسان بخصوص افراد مسن یا افرادی که استرس های شغلی فروانی دارند، افزایش دهد.

نکته مهم در مورد این محصول، استفاده از ترکیبات فنولیک نوعی رقم اصلاح شده و اختصاصی نعناع (Spearmint) می باشد که بنابر ادعای این شرکت، با آزمایشات اصلاحی کلاسیک (نه دستکاری ژنتیکی) توسط محققین آن حاصل شده است و اصطلاحا برگ برنده ی تولید محصول ذکر شده می باشد.

شرکت کمین عنوان نموده است که بر اساس مطالعات انجام شده، محصول نئومنتیکس فروش خوبی خواهد داشت زیرا تقاضا برای محصولات افزایش دهنده کارایی مغز و حافظه در حال رشد سریعی می باشد.

Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *