تولید کپسول موسیر برای از بین بردن پلاک دهان

تولید کپسول موسیر برای از بین بردن پلاک دهان۲۶ مرداد ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

رییس مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از تهیه داروی ایمپلنت داخل چشمی کلیندامایسین، تهیه دارو به شکل آدامس و تهیه کپسول موسیر برای از بین بردن پلاک دهان که حاصل تحقیقات پژوهشگران این مرکز است خبرداد.

 

دکتر سیدابوالفضل مصطفوی رییس مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به ساخت داروها با توجه به گیاهان دارویی، گفت: تعیین مواد متشکله در گیاهان، جداسازی آنها و بررسی تاثیر آنها بر بیماری‌های گوناگون را در دست کار و تحقیق داریم. به عنوان نمونه در خصوص کاربرد گیاهان دارویی در بهبود زخم، بیماری‌های گوارشی یا بررسی فارماکولوژیک آنها و استفاده از آنها در درمان بیماری‌های گوارشی کار کردیم.

مصطفوی با اشاره به طرح‌هایی که تاکنون مرکز تحقیقات داشته است، اظهار کرد: تهیه داروی ایمپلنت داخل چشمی از کلیندامایسین (Clindamycin) که در چشم کاشته شده و دارو را در محل اثر آزاد می‌کند، تهیه داروهای آهسته رهش (Slow-Release)، تهیه دارو به شکل آدامس مانند آدامس متفورمین از جمله تحقیقات مرکز است. تاثیر عصاره گل محمدی در آلزایمر و تهیه کپسول موسیر در از بین بردن پلاک‌های دهان نیز از جمله مطالعات بر روی داروهای گیاهی است.

I think it would be good to have a forum https://justdomyhomework.com/ for that class
Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *